10 Ekim 2022 Pazartesi

GOD OF WAR BETRAYAL


God of War Betrayal serinin ilk ve tek 2D oyunu. Android işletim sistemi kullanan mobil oyunu. Ancak tüm seriyi tamamlamak için biz de Gameboy kanalı olarak oyunun kaydını aldık. Oyunu PC de NOX Player ile oynayabilirsiniz. App dosyasını NOX Player a kuruyoruz ve PC’de oynayabiliyoruz. Bu arada ilk oyunun kaydını aldıktan bilgisayarın hezimete uğradığımdan kayıt videosunda problem çıktı ve bir kez daha oynamak zorunda kaldım kaydı alabilmek için. Videodan oyun kolay görünebilir çünkü ilk oynayışımda baya özellik yükseltmiştim. Bu yüzden yorumu ilk oynayışıma göre değerlendireceğim! Aga naptınız la siz! Dark Souls’mu yaptınız God of War Betrayal mı? Noluyor lan! Ha bire ölüp ölüp duruyoruz ya oğlum oyunda. Serinin en çok öldüğüm oyunu God of Betrayal oldu ya la! Ha bir de düşmanlar ölmek nedir bilmiyor! Farenin tuşu kopacaktı ya la basa basa! Hele o Hermes’in kızanı mıdır nedir Ceryx bir ara dedim ki sonsuza kadar vursam da ölmeyecek herhalde. Neyse serinin en ilginç deneyimini yemin ederim God of War Betrayal yaşatıyor. Ha bu arada hala oynanıyormuş bu oyun söyleyim. Vallahi bu oyunu oynamadan seriyi bitirdim demeyin yeminle size gücenirim. Oyunun tek eksik noktası sanırım tekrar oynana bilirliliği. Belki de ardı ardına oynadığım için ben sıkılmışımdır bilmiyorum ama diğer oyunları ardı ardına defalarca oynamama rağmen sıkılmamıştım uyandırayım.

Betacritic Puanı: 9,515

Aşağıdaki Linklerden Oyun Videolarına Ulaşabilirsiniz!